آموزش ابزارآلات

چگونه از شر حشرات موذی خلاص شویم

سوسک مرده در خانه در آشپزخانه

حشرات مانند پشه، مگس، ساس، سوسک و … معمولا آزاردهنده هستند و آرامش محیط زندگی را از بین می برند. امروزه با توجه به نوع مشکلات مواجه شدن با این حشرات، راه های مختلفی برای مواجه شدن با آن ها وجود دارد و با توجه به جنبه های علمی مطالعه بر روی این مشکل، اعم از بررسی دقیق مرفولوژی، رفتارشناسی و بیولوژی آن ها، باعث شده است که یک مبارزه دقیق و موفق را به وجود بیاورد.

به این نکته ی مهم دقت داشته باشید که، صرفاً استفاده از سموم خطرناک، ارزان قیمت و بدون در نظر گرفتن عواقب آن برای نتیجه گیری در مدت زمانی کوتاه، باعث رفع مشکل نمی شود، برای سلامتی انسان ضرر دارد و مقاومت حشرات نسبت به سموم را بالا می برد.

در برخی اماکن مانند: کارخانجات، منازل، رستوران، بیمارستان و … مبارزه با این حشرات موذی بسیار مهم می باشد و البته که باید با سموم استاندارد و بر اساس اصول درست و صحیح آن انجام شود، زیرا استفاده از سموم غیراستاندارد و تایید نشده خطر سقط جنین، مشکلات پوستی، عصبی و تنفسی را به همراه می آورد و ما در این مقاله به شما سم آیکون را معرفی می کنیم که با توجه به استاندارد بودن آن دیگر هیچ گونه از مشکلات ذکر شده را به همراه ندارد و با خیال راحت می توانید استفاده کنید و حشرات موذی را از بین ببرید.

به طور کلی سم پاشی، برای حشراتی مانند: سوسک، کک، ساس رختخوابی، مگس، موریانه، موش، کنه، شپش، مورچه و … انجام می شود.

اماکن مورد نیاز سم پاشی

اماکن عمومی و خصوصی مانند: رستوران ها، انبارهای مواد غذایی و صنعتی، کارخانجات و کارگاه ها، شرکت ها و اماکن اداری، بیمارستان ها و کلینیک های درمانی، مهد کودک ها، منازل مسکونی، هتل ها، اقامتگاه ها، فروشگاه ها و … با توجه به احتمال ایجاد بیماری هایی که وجود حشرات و جوندگان موذی ممکن است برای انسان به وجود بیاورند الزام به سم پاشی هستند و برای انجام این کار، استفاده از سم آیکون برای از بین بردن اصولی این حشرات موذی بسیارموثر و اصولی می باشد.

تعداد زیادی سوسک

تعداد زیادی سوسک

دلایل لزوم سمپاشی و کنترل حشرات و جوندگان در صنایع و کارخانجات

معمولا آفات صنعتی، به دستگاه ها و ماشین آلات کارخانه آسیب می رسانند و علاقه ی شدیدی به خوردن کابل های برق دارند و همین کار باعث اتصالی در خطوط برق دستگاه ها و ایجاد خسارت هایی سنگین می شود و چند برابر بیشتر از هزینه های سمپاشی، هزینه ی خسارت وارده می شود.

همچنین به محصولات تولید شده آسیب و خسارت می زنند و دلیل برخی از آتش سوزی ها در شرکت ها و کارخانجات می باشند و برای کارکنان و کارمندان باعث ایجاد مزاحمت و ایجاد مشکل می کنند، به همین خاطر سم پاشی و از بین بردن اصولی این حشرات موذی بسیار مهم و ضروری می باشد.

سمپاشی منازل

حشرات موذی مانند: سوسک، پشه و عنکبوت، حشرات ریز و چندش آوری هستند و به دلیل آلودگی‌هایی که دارند باعث انتقال بیماری هایی هم هستند، به همین دلیل سم پاشی کردن با سم استاندارد آیکون، به صورت درست و اصولی محیط مورد نظر را پاکسازی می کند و آن ها را از بین می برد و دیگر اینکه به محیط زیست هم هیچ آسیبی نمی رساند.

ترفندهای از بین بردن حشرات خانگی

معمولا همه ی ما می خواهیم که زندگی دور از آفات و حشرات موذی داشته باشیم و برای انجام این کار، معمولی ترین چیزی که به ذهنمان می رسد، این است که به نزدیک ترین فروشگاه مراجعه کنیم و قوی ترین سم موجود را تهیه کنیم و استفاده کنیم.

ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که این سموم موجود و قوی، برای استفاده چندان مناسب نمی باشد و باعث عوارضی برای سلامت افراد خانواده، حیوانات خانگی و کودکان می شود و شاید هم تضمینی برای از بین بردن این حشرات موذی نباشد.

پیشنهاد ما به شما، برای انجام این کار استفاده از سموم استاندارد و بدون ضرر مانند آیکون می باشد و با استفاده از روش های خانگی می توانید از شر آن ها خلاص شوید.

کنترل آفات با استفاده از سم پاشی

کنترل آفات با استفاده از سم پاشی

ترفندهای از بین بردن حشرات خانگی

حشرات موذی در خانه معمولاً شامل سوسک، ساس، عنکبوت، هزارپا، کنه و … می باشند و در ذیل راه های از بین بردن هر کدام را ذکر می کنیم:

سوسک ها

سوسک ها اولین چیزی هستند که برای حشرات خانگی به دهنمان می رسد و معمولا در آشپزخانه ها نیز بیشتر حضور دارند و باعث ایجاد آلرژی و علائم آسم هم می شوند.

برای از بین بردن آن ها می توانید یک بطری را با سم غلیظ پر کنید و دهانه ی بطری را با روغن چرب کنید و در گوشه ای بگذارید و سوسک ها داخل بطری می روند و دیگر نمی توانند از آن بیرون بیایند.

دیگر اینکه می توانید با استفاد از سم استاندارد، محیط را سم پاشی کنید و بعد از گذشت یک روز تمام وسایل قرار گرفته در این محیط را بشوئید.

ساس ها

ساس ها بیشتر در اتاق خواب ها و یا کابینت های آشپزخانه دیده می شوند و این حشرات به سرعت زیاد می شوند و گزنده هستند. این حشرات با قرار گرفتن در معرض حرارت بالا از بین می روند.

جیرجیرک ها

سر و صدای جیرجیرک ها در هر جای خانه که باشند هم آزار دهنده است و هم به سرعت تعدادشان زیاد می شود.

برای از بین بردن آن ها، نصف فنجان پودر و یا سس فلفل قرمز را با دو فنجان آب جوش مخلوط کنید و و به خوبی در آن حل کنید و مجددا دو فنجان دیگر آب به آن اضافه کنید و در محیط داخلی و بیرونی خانه اسپری کنید.

دستی سوسک را در پس زمینه خانه ای نگه داشته

دستی سوسک را در پس زمینه خانه ای نگه داشته

کنه ها

وجود کنه ها در محیط زندگی سلامت افراد را به خطر می اندازند و برای از بین بردن آن ها به صورت طبیعی می توانید،۲۰ قطره اسانس گل رز، ۵ قطره روغن اسطوخودوس، ۵ قطره اسنشال اویل لیمو و یک قاشق غذاخوری الکل را مخلوط کنید و با ۱۰۰ میلی لیتر سرکه یا آب رقیق کنید و بر روی لباس های خود اسپری کنید تا کنه های موجود را از بین ببرید.

شته ها

شته ها، باعث آسیب های زیادی به باغ ها و محصولات کشاورزی می شوند و به غیر از سم پاشی با استفاده از سم های استاندارد، می توانید از ترفندهای خانگی استفاده کنید و برای انجام این کار نصف فنجان فلفل تند را با نصف فنجان سیر یا پیاز مخلوط کنید تا تبدیل به خمیر شود و بعد آن را با ۵۰۰ میلی لیتر آب گرم مخلوط کنید و بعد از گذشت ۲۴ ساعت و قرار گرفتن در یک مکان گرم، از صافی عبور دهید و اسپری کنید.

موریانه ها

این حشرات معمولاً در دیوارها و اثاثیه ی منزل زندگی می کنند و قبل از آسیب رساندن به وسایل، باید آن ها را از بین ببرید و برای انجام این کار می توانید چند تکه از مقواهای مرطوب را در قسمت های مورد نظر قرار دهید و وقتی موریانه ها جذب مقوا شدند، آن را از بین ببرید.

عنکبوت ها

روش خانگی عنکبوت ها را از بین نمی برد، ولی باعث دور شدن آنها از محل زندگی می شود. برای انجام این کار ۵ تا ۱۰ قطره روغن نعناع را با ۲۰۰ میلی لیتر آب مخلوط کنید و یک چهارم قاشق چای خوری مایع شوینده به آن اضافه کنید و خوب تکان دهید و در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید. به جای روغن نعناع، از روغن اکالیپتوس، اسطوخودوس یا روغن درخت چای هم می توانید استفاده کنید.

مورچه ها

مورچه ها معمولا به صورت ناگهانی در قسمت هایی از خانه، مخصوصا در آشپزخانه پیدا می شوند و معمولاً سمت مواد غذایی شیرین می روند و از بوی دارچین متنفر هستند و برای از بین بردن آن ها می توانید پودر دارچین را در قسمت هایی بریزید که فکر می کنید مورچه ها از آنجا وارد می شوند و با این کار آن ها را از بین می برید.

گروهی از مورچه در حال رفت و امد روی کابل

گروهی از مورچه در حال رفت و امد روی کابل

شپشک

شپشک ها معمولا در آرد، غلات و یا برنج زندگی می کنند و برای از بین بردن آن ها می توانید از بوی برگ بو یا میخک استفاده کنید.

کک ها

وجود کک ها، مخصوصا برای کسانی که حیوانات خانگی دارند، بسیار آزار دهنده هستند و به راحتی تولید مثل می کنند. کک ها می پرند و روی افراد و حیوانات خانگی پخش می شوند و باعث خارش بیش از حد می شوند.

برای از بین بردن کک ها، یک اسپری کک گیاهی تهیه کنید و در قسمت های لازم اسپری کنید. با جاروبرقی کل خانه را تمیز کنید و ظروف را داخل آب داغ بشوئید و سپس ۴ فنجان سرکه، ۲ فنجان آب، ۱۰۰ میلی لیتر آب لیمو را ترکیب کرده و در یک بطری اسپری کنید.

نمک باعث از بین رفتن آب بدن کک می شود و نمک را روی فرش ها بپاشید. اجازه دهید یک روز بماند و سپس جارو برقی بکشید.

قطعا همه ی آفات و حشرات را نمی توانید با ترفندهای خانگی از بین برد و در یک زمانی باید از سموم خانگی مورد تایید استفاده کنید و ما به شما سم استاندارد و اصولی آیکون را پیشنهاد می کنیم، که می توانید به راحتی تهیه کنید و بدون نگرانی آن را در محیط زندگی و کار خود استفاده کنید و این حشرات موذی و آزار دهنده را از بین ببرید، زیرا این سم با توجه به ترکیبات اصولی و استانداردی که دارد باعث آسیب به طبیعت هم نمی شود.

خرید سم پاش ۲ لیتری MRT

خرید اسپری حشره کش کامن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *