شرایط بازگشت کالا:

به این منظور بازگشت رایگان کالا تا ۳۰ روز (طبق بند ۱) بعد از تحویل کالا توسط مشتری امکان پذیر است. هدف اصلی ابزار غفوری ارسال کالاهای سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز مشتری است و لذا تمامی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌شوند. بازگشت کالا بر اساس هریک از بندهای زیر امکان پذیر است:

استفاده از ۳۰ روز مهلت بازگشت کالا:

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت رایگان کالا به مدت ۳۰ روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت ۳۰ روزه الزامی است:

  •  استفـــاده نکــردن از دســتــگـــاه
  •  بــاز نشــدن پلمــپ دســــتـــگـــاه
  •  مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه
  •  مخـــدوش نـشــــدن بارکـــــد دستــگـــــاه

مغایرت در ارسال کالای خریداری شده:

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزار غفوری رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزار غفوری نخواهد بود.

کالای دارای آسیب فیزیکی:

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع واحد بازگشت ابزار غفوری رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزار غفوری نخواهد بود. ابزار غفوری نخواهد بود.

کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت:

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع واحد بازگشت ابزار غفوری رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه ابزار غفوری نخواهد بود.