آموزش ابزارآلات

تبدیل دریل به اره عمود بر

تبدیل دریل به اره عمود بر

یکی از دستگاه های حرفه ای صنعتی دریل می باشد و علاوه بر صنایع مختلف در برخی از امور خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته نوع نیمه صنعتی آن که سبک تر است برای امور خانگی استفاده می شود. دریل به طور عمومی و کلی، وسیله ای برای ایجاد سوراخ در اندازه های مختلف بر روی سطوح متفاوت مانند چوب، فلزات نرم، پلاستیک و … می باشد.

یک سری ابزارآلات در منازل و یا محل کار وجود دارد که به یک ضرورت غیر قابل انکار، تبدیل شده است. از جمله این بزار هایی که دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد دریل و در برخی موارد دستگاه فرز است. به وسیله این محصول می توانید بدون تحمل هزینه اضافی، دریل خود را به یک اره عمود بر تبدیل نمایید و از خرید اره عمود بر برای انجام امور روزمره و مصارف خانگی خود بی نیاز شوید.

برای تبدیل دریل خود به اره عمود بر، کافی است که مبدل مورد نیاز خود را خریداری کنید و بر روی دریل قرار دهید و دریل خود را به یک اره عمود بر تبدیل کنید و نیاز های خود را مرتفع سازید. دقت داشته باشید که دریل ها برای تبدیل شدن به اره عمود بر دارای وزن مناسب می باشند و کاربران به راحتی می توانند از این وسیله استفاده کنند.

چگونه دریل را به اره عمود بر تبدیل کنیم:

اره وسیله ای برای برش انواع سطوح مختلف مانند فلزات، پلاستیک، شاخ و برگ درختان، چوب، نئوپان، فیبر و آلومینیوم و …. می باشد و می تواند آن را برای موارد ذکر شده مورد استفاده قرار دهید. اما گاهی مواقع ممکن است که انواع اره در دسترس نباشد. در این حالت یکی از ابزارهای صنعتی که می تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد، دریل می باشد.

با استفاده از مبدل هایی مانند: فرز، بکس، اره و … می توانید کاراریی دریل را تغییر بدهید. اره دارای انواع مختلفی می باشد و در نتیجه در تبدیل دریل به هر کدام از انواع اره باید از مبدل مخصوص به آن استفاده کنید.

چگونه دریل را به اره عمود برتبدیل کنیم

چگونه دریل را به اره عمود برتبدیل کنیم

کاربرد های اصلی دریل:

  • ایجاد سوراخ در اندازه های متفاوت
  • سنباده زدن
  • باز و بسته کردن پیچ
  • جلا دادن
  • برش سطوح چوبی
  • کندن یا تخریب بتن

دریل و قابلیت تبدیل آن به موارد مختلف:

  • تبدیل دریل به مینی فرز
  • تبدیل دریل به پرچ کن
  • تبدیل دریل به اره عمود بر
  • تبدیل دریل به اره دیسکی
  • تبدیل دریل به بکس
دریل و قابلیت تبدیل آن به موارد مختلف

دریل و قابلیت تبدیل آن به موارد مختلف

تبدیل دریل به اره عمود بر:

مبدل اره مته از کاربردی ترین و ضروری ترین ابزارها در هر کارگاه های نجاری می باشد و به راحتی عملیات برش ورق و برش عمودی را انجام می دهد. این مبدل شامل یک دسته پلاستیکی بر روی نگه دارنده و یک محفظه فلزی می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

وزن دریل برای تبدیل دریل به اره عمود بر مناسب می باشد و کاربران می توانند عملیات برش را به صورت دقیق انجام دهند. در واقع کاربران می توانند به وسیله  تهیه یک مبدل مخصوص دستگاه، دریل  خود را به یک اره عمود بر تبدیل کنند. این مبدل عمود بر برای کسی که دارای کارگاه نجاری می باشند، بسیار مناسب است و یکی از وسایل کاربردی به شمار می رود و بدون اینکه هزینه زیادی برای یک اره عمود بر حرفه ای بدهید، می توانید برای  برش کارهای ظریف از آن استفاده کنید.

مشخصات تبدیل دریل به اره عمود بر:

به وسیله مبدل اره عمود بر می توانید از دریل برای برش عمودی و برش ورق به صورت ساده و راحت استفاده کنید و برای برش های ظریف و کارگاهی به وجود بیاورید و نیاز خود را مرتفع کنید. مبدل دریل به اره عمود بر وسیله ای است که با وصل کردن دریل خود به این مبدل به راحتی می توانید یک دستگاه عمود بر برای انجام برای کارهای ظریف تر و کارگاهی داشته باشید.

دریل برای تبدیل به اره عمود بر، دارای وزن بسیار مناسبی می باشد و با استفاده از مبدل دریل به اره عمود بر می توانید عملیات برش را به راحتی انجام دهید و دیگر نیازی به خرید دستگاه اره عمود بر و صرف هزینه ای بیشتر برای کارگاه خود نمی باشید.

کاربرد های اصلی دریل

کاربرد های اصلی دریل

مبدل دریل به اره عمود بر و ساختار آن:

یکی از کاربردی ترین وسیله های لازم و ضروری در هر کارگاه نجاری مبدل اره عمود بر می شود و می تواند به راحتی عملیات برش ورق و عمود بری را انجام دهید و دیگر نیازی به خرید این وسیله برای انجام کارهای خود نخواهید داشت.

فقط کافی است که این مبدل مورد نیاز را تهیه کنید و تبدیل را بر سر دریل خود قرار دهید و نیاز خود را مرتفع سازید.

این مبدل در واقع دارای دسته نگه دارنده پلاستکی و بدنه فلزی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

وزن مبدل دریل برای نصب بر روی اره عمود بر مناسب می باشد و به کاربران این اجازه را می دهد که با دقت، عملیات برش را انجام دهند و نیاز خود را برطرف کنند.

فروشگاه غفوری ارائه دهنده خرید اینترنتی اره عمود بر ۶۵۰ رونیکس وات مدل ۴۱۲۰ می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *