آموزش ابزارآلات

بهترین کادو (ابزارآلات) برای روز پدر

بهترین کادو (ابزارآلات) برای روز پدر

روز پدر، یکی از اعیاد بسیار مهم در کشور ما می باشد و یکی از دغدغه‌های خانواده‌ ها و همسران، برای این روز انتخاب هدیه مناسب می باشد و همه ی ما می دانیم که انتخاب یک هدیه ی برای پدران کار بسیار سختی است، زیرا معمولا پدران و یا همسران ایرانی احساسات درونی و علایق خود را به سختی بروز می دهند و ما نمی دانیم که کدام هدیه می تواند آن ها را خوشحال کند.

همه ی ما دوست داریم که برای این روز خاص، یک هدیه ی منحصر به فرد و البته کاربردی را خریداری کنیم، که هم زیبا و کارامد باشد و هم مورد پسند پدران ایرانی قرار بگیرد و دیگر اینکه بدون مصرف نباشد.

معمولا، بیشتر پدران ایرانی، به کارهای فنی علاقه مند هستند و دوست دارند که کارهای فنی و تعمیرات کوچک خانه و یا محل کارشان را خودشان انجام دهند. این پدران عاشق باز و بسته کردن وسایل برقی هستند و همیشه به پیچ گوشتی، آچار، انبردست، چکش و غیره… نیاز دارند و ما در این مقاله به شما پیشنهاد می کنیم که، از کدام یک از ابزارآلات برای انتخاب هدیه استفاده کنید.

برای خرید این هدیه ابتدا باید توجه داشته باشید که ابزارآلات مختلفی با مدل های متفاوت و کارایی زیادی در بازار وجود دارد و باید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

جعبه ابزار بهترین هدیه برای مردها

بیشتر مردان، برای تعمیرات اولیه حداقل چند عدد ابزار لازم و ضروری را در خانه، خودرو و یا محل کار خود دارند و اگر چنانچه تعداد این ابزارها زیاد باشد، یک جعبه ابزار مناسب می تواند نگه داری از آن ها، نظم دادن، جلوگیری از گم شدن و دسترسی آسان را فراهم کند.

جعبه ابزار، برای نگه داری و حفظ ابزارآلات یک وسیله ی بسیار مهم و کاربردی می باشد و می توانید با توجه به نیازهای پدرتان، یکی از بهترین ها را انتخاب کنید و در این روز به آن ها هدیه دهید.

کارواش خانگی

کارواش خانگی، یکی از ابزارآلاتی می باشد که شاید کمتر به گوشتان خورده باشد، این دستگاه آب و کف را با سرعت بالایی بر روی سطوح مختلف پخش می کند و به وسیله ی آن می تواندی خودرو، وسایل نقلیه مختلف، انواع سطوح از جمله، نمای ساحتمان، استخر، ماشین‌آلات و… را به خوبی تمیز کنید. این دستگاه، دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد و هر کدام هم ویژگی های خاص خود را دارند و مدل مورد نیاز را خریداری کنید و به پدرتان هدیه دهید.

البته یک مدل کوچک از این کارواش ها، مناسب می باشد، زیرا کارواش‌های خانگی کوچک با حداقل میزان فشار آب ۱۰۰ بار برای شست و شوی خودرو یا حیاط منزل مناسب است و کارواش های بزرگ برای شستشوی ساختمان، جرم گیری و رنگ برداری و در واقع کارهای صنعتی مناسب می باشد.

کارواش خانگی

کارواش خانگی وسیله ای هم برای کاهش مصرف اب و سهولت کار برای اقایان

لوازم نجاری

اگر پدرتان و یا هسرتان، به کارهای نجاری و کار با چوب علاقه دارد، می توانید یک مجموعه ی متنوعی از ابزار نجاری برای او خریداری کنید، زیرا این حرفه جدایی از علاقه، به یک سری ابزارآلات نیاز دارد و این ابزارهای مورد نیاز، دارای تنوع بسیار مانند: انواع مغار، سوهان، چکش، پیچ دستی، رنده، ابزار اندازه‌گیری، انواع اره و ابزار برشی و … می باشند. شما می توانید یک و یا چند مدل از آن ها را خریداری کنید و به پدر و یا همسرتان هدیه دهید.

وسایل باغبانی

خرید ابزار باغبانی، برای پدران و یا همسرانی که اهل گل و گیاه هستند و به باغچه ی خانه رسیدگی می کنند، یک انتخاب مناسب می باشد و برای این انتخاب هم می توانید از ابزار باغبانی دستی و یا ابزار باغبانی برقی تهیه کنید.

دقت داشته باشید که، قیچی باغبانی و شمشادزن، بیلچه، اره باغبانی، چاقو باغبانی، شن کش و … جز ابزار دستی باغبانی محسوب می‌شوند و ابزار برقی یا بنزینی باغبانی هم شامل: چمن زن، علف زن، اره زنجیری، شمشاد زن، دمنده، برگ جمع کن و … می شوند و همه برای رسیدگی به باغ‌ها و محوطه‌های سبز می باشند.

وسایل باغبانی

وسایل باغبانی سرگرمی برای مردان

دریل ساده

دریل، یکی از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی می باشد و مهم ترین و متداول ترین کار آن هم، سوراخ کاری بر روی سطوح مختلف می باشد و وجود یکی از آن ها در خانه، محیط کار، کارگاه و … بسیار لازم و ضروری است، ولی به غیر از این کار، کارهای بسیار دیگری هم مانند: پیچ گوشتی، ضربه های چکشی، تخریب مصالح، سطوح و … را هم می توانید با دریل انجام دهید. بنابر این دریل هم می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب برای انتخاب باشد.

دریل شارژی

امروزه دریل شارژی که در بازار ارائه شده اند، تمامی مزایای دریل ساده ی سیم ‌دار را دارد و تفاوت آن هم در منبع تغذیه می باشد و انرژی موتور خود را به جای برق از باتری تامین می کند. دارای حمل بسیار آسان و راحتی می باشد و در مکان هایی که به برق دسترسی نداشته باشی، به راحتی می تواند با این وسیله کار کنید. بنابراین دریل شارژی هم یکی از ابزارهای مناسب برای پدران و یا همسران فنی می باشد.

تفاوت دیگر این ابزار، این است که به دلیل استفاده از باتری به عنوان منبع تغذیه، امکان حمل و نقل آسان دریل در همه جای منزل و محیط کار نیز فراهم می‌شود. از سوی دیگر، ‌وجود باتری‌های دارای ظرفیت بالا، امکان کار در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، ‌امکان‌پذیر می‌کند.

دریل شارژی

دریل شارژی کادویی برای اقایان

متعلقات خودرو

یک سری از پدرها هستند که علاقه ی زیادی به خودرو و وسیله ی نقلیه ی شخصی خود دارند، زیرا ماشین برای مردان یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز زندگی است و ممکن است ساعت ها وقتشان را برای تمیز کردن، تعمیر و نگه داری از آن صرف کنند. بنابراین شما می توانید یکی از این وسایل جانبی مانند: قفل پدال، جک، کمپرسور فندکی و … را خریداری کنید و به آن ها هدیه دهید.

در این مقاله ابزارهای پیشنهادی برای روز پدر را بیان کردیم و افرادی که پدرانشان به کارهای فنی علاقه مند هستند، می توانند، از آن ها خریداری کنند و در این روز عزیز به آن ها هدیه دهند، زیرا روز پدر و مادر برای ما ایرانیان بسیار عزیز و فرخنده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *